Inschrijven:
Inschrijven is niet meer mogelijk
Iedereen die werkzaam is in de ggz krijgt te maken met cliënten die suïcidaal gedrag vertonen. In de Multidisciplinaire richtlijn Diagnostiek en Behandeling van suïcidaal gedrag (MDR) zijn de nieuwste inzichten over de aanpak van suïcide vastgelegd. Een van de belangrijkste thema’s van de richtlijn is om suïcide bespreekbaar te maken. Dit leertraject biedt de hulpverlener ondersteuning en begeleiding om de aanbevelingen uit de MDR toe te passen in het dagelijkse contact met cliënten.
zet in iCal | zet in Google agenda
Agenda
-
E-learning: Klinische farmacologie van ADHD-medicatie
E−learningsGeaccrediteerd bij VVGN: 3 accreditatie-uren
lees meer -
The REAL impact ADHD, de rode draad door je leven
In behandeling -
ADHD & verslaving
Geaccrediteerd -
Leefstijlpsychiatrie in de klinische praktijk
In behandeling -
KNMG Carrièrebeurs: voor de arts van de toekomst
-
Masterclass GHB: Verslaving en behandeling | Webinar
In behandeling -
Symposium Innovatie van Zorg
Geaccrediteerd -
Wetenschappelijk Middagprogramma – Innovatie van zorg
Geaccrediteerd -
23rd International Council on Alcohol, Drugs and Traffic Safety (ICADTS) Conference
-
Chronisch Abnormaal?! (een levensloop met ADHD)
Geaccrediteerd -
ISAM 2022
Buitenland -
Slaapproblemen bij ADHD
Geaccrediteerd -
Lachgas – Neurologische complicaties en behandeling| Webinar
In behandeling -
Congres AATOD
Buitenland -
Licht verstandelijke beperking (LVB) en verslaving
Geaccrediteerd -
Netwerkzorg & Mentale Gezondheid
In behandeling -
Masterclass Verslaving – najaar 2022
In behandeling -
E-learning: eetstoornissen
Overige nascholing -
E-learning: Nieuwe inzichten in de behandelingsopties voor ADHD
E−learnings -
E-learning De rookvrije ggz
E−learnings -
E-learning: Optimizing ADHD treatment
E−learnings -
E-learning: Moti-55
E−learnings -
E-Learning: Ouderen en problematisch middelengebruik en verslaving
E−learningsVVGN geaccrediteerd
lees meer -
The REAL impact ADHD en Vrouwen
E−learnings -
E-learning Craft
E−learnings -
E-learning Zorgprestatiemodel
E−learnings